دندانهای جدا شده و درمان آن
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


دندانهای جدا شده و درمان آن

See the source image

دندانهای جدا شده و درمان آن

دندان ها در ساختار دهان به طور کلی از جمله ساختارهای دهان به دنیای خارج هستند. دندانها هم به صورت و هم به لبخند فرد معنی می دهد. مردم همیشه سزاوار لبخند زیبا هستند. اگر در دندان ها جدا شود ، این عامل بر لبخند زیبا تأثیر منفی می گذارد. در حالی که بعضی از افراد این مسئله را زیاد ایجاد نمی کنند ، دیگران آنرا در اولویت قرار می دهند و احساس ناراحتی می کنند. با این حال ، تحولات جدید در زمینه دندانپزشکی زمینه را برای لبخند زیبا با درمان شکاف دندان با روش های آسان فراهم می کند. در درمان دندانهای خرد شده ، اگر فاصله فقط بین دندانهای قدامی باشد ، می توان این موارد را با کاربردهای مختلف زیبایی اصلاح کرد. اگر شکاف دندان به ناحیه وسیع تری گسترش یابد ، می توان با درمان های ارتودنسی و با کمک بریس ، این فاصله را از بین برد. دندان های شکاف خورده به عنوان یک مشکل اساسی در دو دندان فوقانی جلویی مطرح می شوند. زیرا این امر هم هماهنگی دندان ها را بهم می زند و هم بر لبخند زیبا تأثیر منفی می گذارد.

 

چگونه می توان  فاصله دندانهای را بست؟

 

لامینا:

شکاف دندانها با چسباندن برگهای ظریف لامینا در جلوی آنها پوشانده می شود. علاوه بر این ، این روش برنامه ای است که رنگ و تغییر شکل دندان ها را از بین می برد و اندازه دلخواه دندان را تضمین می کند. با این حال ، از آنجا که نیاز به مطالعه حساس دارد ، یک کار طولانی مدت است و هزینه آن نیز بالا است. کاربردهای لامینا معمولاً شامل برگچه های ظریف چینی است که برای دندان های قدامی استفاده می شود. لامینا، که ساختار فیزیکی آنها تقویت شده است ، بنابراین ساختار بسیار ظریفی دارد. رشته دندانپزشکی اقدامات ترمیمی را با رویکرد محافظه کارانه برجسته کرده است ، جایی که از دست دادن بافت کمتر خواهد بود. لمینت های پرسلن رویه هایی هستند که روی دندانها با کمترین یا بدون نیاز به آماده سازی اعمال می شوند. با تشکر از چسب های خاص ، نفوذپذیری رنگ لایه های پیوند خورده از نظر زیبایی نتایج عالی را به دست می دهد. به همین دلیل ، از جمله گزینه های ترجیحی است. لامیناها که با استفاده از تکنیک های بسیار حساس بسیار ریز تولید می شوند ، بسیار خوب با دندان ها و بافت های اطراف سازگار می شوند و اصلاح شکل شکاف روی دندان ها را ایجاد می کنند. در استفاده از لامینا ، مداخلات کمی در دندان وجود دارد. بعضی اوقات ، بدون نیاز به مداخله ، فقط دندان در آزمایشگاه دندانپزشکی پرسلن اندازه گیری و تهیه می شود. ضخامت دندان لمینت تمام شده تقریباً 0.5 تا 0.7 میلی متر است. از آنجا که رسانایی نوری دارد ، پروتزها می توانند همانند دندان های طبیعی واکنش نشان دهند.

 

دندان های لمینت چگونه ساخته می شوند؟

 

در اولین معاینه توسط دندانپزشک ، یک لایه نازک از سطح جلوی دندان برداشته می شود. بعضی اوقات فقط بدون نیاز به این مورد قابل اندازه گیری است. اثرات با تعیین رنگ و فرم دندان ها تهیه می شود. حدود یک هفته بعد از آن ، لمینت ها آماده می شوند و به دندان ها متصل می شوند. با این حال ، باید به مرحله اتصال لمینت توجه شود. وقتی این مواد به درستی متصل نشوند ، داروها می توانند وارد لثه شوند و باعث ناراحتی شوند. قبل از اینکه برنامه به پایان برسد ، برای لبخند روی رایانه کار می شود و ورقه ها در مناسب ترین حالت قرار می گیرند. بنابراین ، ظاهری که بعداً باید گرفته شود از قبل مشخص است. این نرم افزار برنامه ای است که ظاهر زیبایی را به دلخواه ارائه می دهد و در برابر سایش بسیار مقاوم است.

 

برنامه های باندینگ

کاربردهای باندینگ که در زمینه دندانپزشکی پیشگیری استفاده می شود به دلیل سهولت استفاده ترجیح داده می شود. به لطف پرکردگی های کامپوزیت سفید ، که به طور معمول برای درمان پوسیدگی دندان استفاده می شود ، دندان ها از عرض و طول کشیده می شوند. از آنجا که این کار در محیط آزمایشگاهی انجام نمی شود ، نتایج مناسب به راحتی می توان بدست آورد. اما در این کاربردها می توان شکاف های کوچک دندان را از بین برد. بنابراین کمتر از لمینت های چینی استفاده می شوند. مواد کامپوزیتی که تهیه می شود تا متناسب با رنگ دندان استفاده شود. در صورت عدم نیاز به مداخله دیگر بر روی دندان ، ناحیه پر شدن صاف شده و مانند لایه های موجود در دندان روی سطح قرار گرفته و با نور سفت می شود. پس از استفاده ، زبری اصلاح و صیقل داده می شود. معالجه تقریباً در نیم ساعت انجام می شود. برنامه های اتصال می توانند به راحتی برای افراد در هر سنی اعمال شوند.

بریس های دندانی

استفاده از بریس معمولاً برای نامنظم بودن دندان ها و اختلالات فک در کودکان ترجیح داده می شود. با این حال ، استفاده از آن در دندانهای بزرگسالان و شلوغی نتایج موفقیت آمیز است. سیمهای متصل به دندانها عملکرد خود را طی 1-1.5 سال نشان می دهند. بریس هایی که بیش از این مدت استفاده می شوند مربوط به افرادی است که درمان را مختل می کنند. وقتی دندان ها به طور متقابل بسته می شوند ، درمان به پایان می رسد. این برنامه کاربردی که از نظر سلامتی هیچ آسیبی ندارد ، همچنین برای بزرگسالانی که دچار مشکل کجی دندان و جدا شدن هستند نیز توصیه می شود. افرادی که نگرانی های زیبایی دارند ممکن است بریس های شفاف را برای این روش درمانی ترجیح دهند. موثرترین روش در از بین بردن انحنای دندان استفاده از بریس است. بعضی اوقات می توان از دندانهای شفافی که می توان آن را متصل و جدا کرد استفاده کرد. هر کسی که دندان شکاف داشته باشد و بیماری استخوانی یا بیماری عمومی نداشته باشد ، می تواند بریس داشته باشد. به لطف بریس های بی رنگ و شفاف ، جدا شدن دندان ها بدون مشکلات زیبایی اصلاح می شود ، در حالی که فرد می تواند زندگی اجتماعی و تجاری خود را ادامه دهد.

 

آیا برای درمان بریس محدودیت سنی وجود دارد؟

این روش درمانی را می توان برای افراد در هر سنی که شکاف دندان دارند ، اعمال کرد. اگر افراد از ظاهر خود در درمان بریس ناراحت باشند ، درمان با بریس های شفاف کامل می شود. این روش درمانی هیچ ضرری ندارد. هنگامی که در طی مراحل درمان به مسواک زدن توجه می شود ، یک برنامه موفقیت آمیز ساخته می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دندانهای جدا شده, لامینا, لمینت, سیم دندان, بریس,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : یک شنبه 25 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.